Dia Paling SWEET
Profile Picture

Donde

luhan's fan betul..hahah@^^

08/03/2019 01:22 PM

Profile Picture

Iqram

Wani mix mmg minat Luhan ke?semua gmbr luhan..Btw,sy suka cover buku ni..Cantik!Terus menulis..

08/03/2019 07:20 AM

Profile Picture

Wani_Mix

yeay!hari ni bdk2 asrama balik sbb ada org nak guna asrama..so,bolehlah sye smbung slow2..Tapi minggu depan tk boleh..sbb warden dh confirm yg bdk asrama tak blh balik 3 minggu..

14/02/2019 06:05 PM

Profile Picture

Winter

dimanakah sambungan? >< saya suka cerita ni..hehe gudluck author! ^^

11/02/2019 05:54 PM

Profile Picture

msrRabbit

Nice storyline..Best cita ni.Good jub writer(^^)

09/02/2019 05:31 PM

Profile Picture

IRNAANIA

smbg la .... best giler citer ni

09/02/2019 01:26 PM

Profile Picture

Yuanfangfans

hwa..memang sweet pn llki dlm gambr tu..Akak ni minat chanyeol ler tu..`_^

03/02/2019 04:54 PM

Profile Picture

My Doll

best sgt

03/02/2019 04:47 PM

Profile Picture

Encik_Ice

nice

03/02/2019 04:41 PM

Profile Picture

Danny_hwxx

best ni

03/02/2019 04:36 PM

Profile Picture

Syania_Comel

boleh imagine macam mana sweetnya Daniel masa senyumm..Kalau Syania pun,mamang cair..

03/02/2019 04:32 PM

Profile Picture

Angelo

mesti hensem sangat Daniel ni..(entah entah kacaknya Daniel ni macam Danial Padilla)Boleh gila sampai boleh dimasukksn kedalam Hosp. Tjg Rambutan...

03/02/2019 04:25 PM

Profile Picture

LuHan Fanz

mesti Daniel tu hensem mcm LuHan kan?hehe..gurau..Btw,best sgt novel ni..i like it

03/02/2019 11:31 AM

Profile Picture

Wani_Mix

sabar,kak..Dlm usaha lah ni

02/02/2019 05:26 PM

Profile Picture

Wani_Mix

sabar,kak..Dlm usaha lah ni

02/02/2019 05:26 PM

Profile Picture

Suhaida@ida

mesti sweet jalan cerita ni nanti..Cepat cepatlah syambungg..tk syabar nk baca

02/02/2019 02:06 PM