HELLO, ITU KAMU?
Profile Picture

Chrisni Viva

??

11/07/2018 10:39 AM

Profile Picture

BelleZz

takat nie jeke citer die? alah tak hbis lah.. smbung lah lagi... best lah citer nie smbng please??

01/06/2018 02:45 PM

Profile Picture

Guest User

Patut masa aku first baca, cam familiar. Rupanya dia plagiat. Such a fu*ker

09/05/2018 04:43 PM

Profile Picture

kastury

tuk gik sorang penyangak tuk.. ndak pandey malu2 ciplak barang urg..tang padam jak siya..sik pemalu??

25/04/2018 10:50 AM

Profile Picture

ruziizzati

Mcm pernah baca kisah puteri ni. Tak silap cerita fireheart by elvroseth

10/04/2018 11:24 PM

Profile Picture

nabil_psst

weh delete je la hasil plagiat kau ni meluat aku tengok .. apasal perangai babun sangat ni? kau ingat org tak tau kau plagiat kerja org....asal dah biul sangat nak buat hasil karya sendiri sampai berani tiru karya org

10/04/2018 02:22 AM

Profile Picture

star07

deyyy plagiat dah2 la tu plagiat hasil kerja orang .. tak tahu malu ke?! yg readers ni nak tau kenapa dia tak boleh sambung sebab dia tengah tunggu penulis sebenar sambung cerita ni.. shame on u la

10/04/2018 02:05 AM

Profile Picture

meera

tolong sambung please!!"

01/04/2018 04:20 PM

Profile Picture

ainarasyiqah

sambung la

24/03/2018 10:29 PM

Profile Picture

Nur Izatul Nia

mr.hazif hmd...please sambung bleh!!!!!

02/03/2018 08:55 PM

Profile Picture

Tiana Mawar

sambunglah lagi...

08/02/2018 07:52 PM

Profile Picture

Nurul Shahida Mohd Hussain

nak sambungan dia...

06/02/2018 11:35 AM

Profile Picture

niniemsbh

hi...sorry for interupting...do check my story at my profile

05/02/2018 09:48 PM

Profile Picture

Umairah Husna

mana lagi sambungan cite ni,best la pulak

28/01/2018 11:16 PM

Profile Picture

Twilight

tolonglahh sambungggg cerita ni best sangat lain daripada yang lain

27/01/2018 10:08 PM

Profile Picture

Nurin Faqihah

tak sabar nk tunggu yg seterusnya..bestt sngat

13/01/2018 09:11 AM

Profile Picture

secV

write update la lagii . a few chapter. ending dia apa jadi ?

11/01/2018 08:07 AM

Profile Picture

permata_35

sambung please??????

09/01/2018 02:44 PM

Profile Picture

secV

sambunglaa. mana complete lagi nii

09/01/2018 12:31 PM

Profile Picture

nnajieha

nak sambungan dia dh syok2 baca tergantu plk cerita dia??

07/01/2018 01:53 AM

Profile Picture

Catherine Mayang

Nak sambungan

06/01/2018 09:05 PM

Profile Picture

Miss A

jom baca "my heroin" & "bukan bonekamu"

06/01/2018 09:07 AM

Profile Picture

Apple Lola

awt jd lagu nh kami tgh syok bce tibeĀ² trgantung sepi ????

06/01/2018 06:53 AM

Profile Picture

Zarina Yusoff

adoii..kenapa cerita dalam ni semua tergantung

04/01/2018 07:50 AM

Profile Picture

jay

alahh,tergantung.please sambung

02/01/2018 03:01 PM

Profile Picture

Amin Hj Mohamad

tngh best baca, tergantung plk.. please sambung cerita ney..

02/01/2018 12:56 PM

Profile Picture

Intan Syazliana

mna smbungannyaa???.....plssss smbnggg

31/12/2017 07:06 AM

Profile Picture

Nana

bestt..nak cambungan leh tak..

30/12/2017 04:09 PM

Profile Picture

zarif_if

sambunglah awk cerita best tau..harap awk sambung assalam

19/12/2017 03:14 AM

Profile Picture

fasha ferran

sambunglah, best cerita ni

28/11/2017 05:41 PM

Profile Picture

NURUL NAJAH

Itu aje ke?

30/10/2017 11:35 PM

Profile Picture

Halim Mohd Isa

mana sambungan cerita nie

22/10/2017 02:34 PM