Generic placeholder thumbnail
MUNGKINKAH

A. NASHA

4.8

Free

Romance | Completed

8798 Views

“Menyampah aku tengok kau macam sengaja nak menunjuk-nunjuk depan aku yang kau tu bahagia dengan Ifzad tu.” Akid melepaskan apa yang terpendam di dalam hatinya. “Excuse me! Mana ada aku menunjuk-nunjuk! Aku memang bahagia dengan dia, lagipun kau ingat awek kau je ke yang boleh gatal-gatal, gedik-gedik macam beruk kena belacan! Fuh! Lega aku dapat luahkan benda ni siot!” Suara Daniela agak kuat namun masih lagi terkawal. “Weh! Awek aku tu memang dah macam tu, sejak dulu dia macam tu, dia tak plastic macam kau! Sengaja buat-buat!” Akid membalas. Daniela ternganga akibat terkejut mendengar kenyataan Akid sebentar tadi. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

syaf

sweet n besstt!!

19/01/2018 09:06 PM

Profile Picture

syah_monx

terbaik!!

16/01/2018 08:41 PM

Profile Picture

Nur Ilyana

best sgt wlaupn pendek..

16/01/2018 04:14 PM

Rate