Generic placeholder thumbnail
RUMAH SEWA BERPUAKA

Miss M

5

Ultimate Novel Pass

Horror & Thriller | Completed

4673 Views

Lepas Aina habis takbir, aku pun buka selubung selimut sebab ingatkan benda tu dah tak ada. Aku rasa macam jantung nak luruh tengok bayang kana-kanak umur 6 -7 tahun melayang kat atas kepala Aina sambil memegang mancis api kayu yang menyala. Aku dah jadi batu tak bergerak. Tak tahu apa dah terjadi. Aina sambung bertakbir. Mira pula dah terbeliak mata memandang ke atas sama macam aku. Aku pun tiba-tiba rasa mata dah gelap semacam, aku hanya dengar Aina laungkan takbir berkali-kali. Aku pada masa yang sama dah rasa macam lemas. Berkali-kali aku gamit Aina dan Mira tapi mereka tak perasan. Aku cuba lawan dengan membaca ayat Kursi tapi masih tak ada perubahan. Aku tak tahu jadi apa pada aku ketika itu. Yang pasti dunia aku jadi gelap dan aku tarik nafas panjang-panjang. Aku paksa mata celik dan takbir banyak kali sampai lah aku sedar. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

16/09/2018 03:47 AM

Profile Picture

Tita Tita

cerita ni dah habis ke atau mc ada smbngan..

25/01/2018 12:37 PM

Profile Picture

Nuratiqah Zawani

cerita ni sebiji dgn cerita yg sy baca di fb fiksyen shasha

20/08/2017 11:39 PM

Rate