Generic placeholder thumbnail
GONE FOR GOOD

RAJAWALI

4.4

Ultimate Novel Pass

Crime | Completed

6163 Views

“ Keras kepala! Suka hati kau la nak makan ke tak nak. Kalau sakit perut nanti jangan mengadu kat aku.” Karl menggeleng kepala. Rupanya dalam kelembutan, terselit juga sifat keras kepala Hanis. Penat-penat dia beli Hanis tak nak makan pula. Punya la dia risau, takut Hanis lapar. Kalau dia tahu tadi baik tak payah beli ! Menyusahkan! Eeiii…tak ada maknanya dia nak mengadu! Ingat dia budak kecik ke? Sikit-sikit mengadu! Huh, tak kuasa! Lagipun kalau sakit perut pun, dia yang sakit… bukannya Karl. Jadi, buat apa lelaki tu nak sibuk pasal dia. “ Saya nak balik.” Hanis bersuara. Nasi tadi dibiarkan tak berusik. “ Kau nak mati?” Karl tayang muka sinis. Tidak fahamkah Hanis dengan situasi sekarang ini? Hanis dalam bahaya! Hidupnya bukan lagi macam dulu. Silap langkah, nyawa Hanis akan melayang. Hanis tak sedar lagi ke? Hanis terdiam. Cuak bila mendengarkan perkataan mati. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

atiqq

kenapa cite ni sama dengan cite tulisan didinding? penulis yg sama ke?

07/12/2017 03:23 PM

Profile Picture

nazneen aulia

alaa ending dia..pnjgkan lg

12/01/2017 11:13 PM

Profile Picture

Guest User

best*

09/01/2017 02:07 PM

Rate