Generic placeholder thumbnail
PILIHAN DARI LANGIT

ASHRFF ASHARA

3.8

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

6673 Views

Ayah sudah ambil tempat di kerusi. Ibu pula sejak dari tadi melihat perlakuan dua pasangan itu. Maklumlah dia bukan paham apa yang dia orang tu bercakap. Tapi nampak gayanya siap cubit-cubit pipi semua dah baiklah tu. Ibu baru nak ambil tempat. Datang pula satu suara mencelah. "Lah... semua dah bangun ke?" Semua tersenyum ke arah abang. Ibu pula menepuk kerusi di sebelahnya. " Kira okeylah tu kan? Sudah dikerah tenaga malam-malam buta lepas tu kena tengok drama pulak tu. Nasib...nasib." Keluh abang. Safira memandang abang tajam. Nak kena ni pak cik sorang ni. Nasib baik duduk sebelah ibu kalau tidak. Siaplah aku kerjakan. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Umi Hasmie

not bad

19/12/2017 08:30 PM

Profile Picture

Guest User

best*

03/01/2017 11:37 PM

Profile Picture

Nurul Izzati

best

03/01/2017 04:28 PM

Rate