Generic placeholder thumbnail
MAMAT SENGAL HATI TISU

thira jono

5

Free

Romance | Completed

8167 Views

DAHLAH SENGAL... HATI TISU PULA TU... TAPI PERANGAI DIA HIBURKAN AKU... KALAU TAK ADA AKU JADI RINDU... "Saya duduk kawasan sini jugalah. Umur saya 24 tahun, saya dapat kerja dekat sini sebab saya lulus temuduga dan saya masih single." -ALTHAF haih, tak sangka aku akan ditakdirkan untuk berjumpa dengan insan bernama Althaf yang sejenis manusia yang sangat sengal dan kuat sentap! Hurgh, dia punya sentap mengalahkan perempuan. nak kata lembut tak lembut! aduih, tapi hati dia tu suci bersih sangat senang je terguris!! "Althaf? saya peninglah dengan awak! kenapa awak sengal sangat? bila orang cakap A maknanya A lah awak ikut! kalau orang buli awak langsung awak tak membantah." semua benda yang dia buat,semua aku rasa tak boleh nak rileks. gelabah je aku rasa. ada je hal yang dia buat boleh naikkan darah aku. haih bila ada pening bila tak rindu. bila ada sakit hati bila tak ada rasa jiwa yang rasa bosan nak mati tak ada dia. Tuhan jaga dia untukku.. 5 bulan je dia bertahan kerja dekat Violet marketing. kerana pertelingkahan kecil dia pergi. hurm.... hati memang macam tisu mudah sangat koyak. akupun tak faham... kenapa saat aku dah suka dia, dia pergi macam itu je? dia kata dia sukakan aku? tapi... mudah sangat dia pergi dan biarkan aku rindukan lelaki sengal macam dia. hurm betul ke dia sukakan aku atau dia saja nak buat aku angau dan jadi syok sendiri?! orang kata dari mata turun ke hati... tapi aku ni lain sikit... dari sengal dia hiburkan hati... dari ketawa menjadi cinta... View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

dinaali

seronok ayat mcm dah biasa menulis. umur brp

16/11/2018 04:36 PM

Profile Picture

JNR

besttt......suka sgt...

16/11/2018 04:34 PM

Profile Picture

mr bear bear

ni penulis mesti dh pro ni kn,power lh ayat??????

13/11/2018 10:19 PM

Rate