Generic placeholder thumbnail
Cinta yang terindah

IerahYien

4

Free

Romance | Series

3255 Views

"Awak.. Saya sayang awak selamanya.. Kalau saya dah pergi dari hidup awak, please cari orang yang boleh bahagiakan awak, boleh jaga makan minum awak. Saya tak rasa yang saya akan terus berada di sisi awak.. Saya hanya nak awak tau yang saya akan selalu sayang dan cintakan awak dalam hati saya dan awak sorang saja. Please janji dengan saya tau.." ~ Natasyah Farisyah "Kau boleh tak jangan cakap macam tu. Kan aku dah janji dengan kau yang aku takkan benarkan kau tinggalkan aku walau apa pun yang terjadi. Dan.. Aku akan selalu jaga kau sampai kau menjadi makmumku yang pertama dan terakhir.. That is my promise.." ~ Mic Azrul View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Nayli Ulfah

please lah sambung cerita nih.. best kut.. tengh syok" baca habis pulak hrmmm

03/10/2017 07:26 AM

Profile Picture

Lina Mudi

ala gantung.... update ler....

01/09/2017 01:33 PM

Profile Picture

fazlin

nak sambungan nya..PLEASE

15/08/2017 07:39 AM

Rate