Generic placeholder thumbnail
Jodoh Terpaksa Cinta Merela

Carl Hafiezz

4.5

Free

Romance | Series

10846 Views

Raf mengetuk pintu lalu masuk ke pejabat Arif secara terketar-ketar, dia berdiri di depan meja Arif "Kenapa kau ni? Bukan aku nak makan kau pun, apa jadual aku harini?" Tanya Arif, sebenarnya sejak beberapa hari Raf bekerja dengannya, Arif terasa seperti gadis itu mempunyai satu daya tarikan yang membuatkan dia tertarik untuk mengenal gadis itu. "H..hari ni, tuan ada temujanji dengan klien jam tiga petang, i..itu sahaja tuan, selain itu takde" beritahu Raf sambil memandang muka Arif, "Bagus, aku nak kau temankan aku untuk lunch nanti, then kita terus ke sana," lalu berpusing ke belakang menggunakan kerusinya menghadap tingkap kaca pejabatnya, sebenarnya dia tidak mampu membalas pandangan wajah Raf, membuatkan hatinya berdebar. "Ya Allah, kenapa aku ni, bukannya aku suka dia pun, dia tu PA aku je, tak layak dengan aku" Arif cuba menafikan perasaannya dalam hati. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

BABY BOY

jemput singgah baca cerita² saya semua :) sekarang tengah on going SAMPAI SYURGA & MENAHAN RINDU

31/01/2019 06:29 PM

Profile Picture

BABY BOY

jemput singgah baca cerita² saya semua :) sekarang tengah on going SAMPAI SYURGA & MENAHAN RINDU

31/01/2019 06:29 PM

Profile Picture

BABY BOY

jemput singgah baca cerita² saya semua :) sekarang tengah on going SAMPAI SYURGA & MENAHAN RINDU

31/01/2019 06:29 PM

Rate