Generic placeholder thumbnail
Saya Akan Tackle Awak!

leonelnash

4.6

Free

Romance | Series

42453 Views

Bak kata orang,bercinta bagai nak rak pun,kalau bukan jodoh tak menjadi jugak. Begitulah juga keadaan Qairil dan juga Natasya. Enam tahun menjalin hubungan, namun tatkala tinggal seminggu majlis perkahwinan akan berlangsung,dia terus membatalkan perkahwinan mereka atas sebab belum bersedia. Tak ke haru dibuatnya?! Demi menjaga maruah keluarga,orang tua Qairil bernekad agar majlis tersebut tetap diteruskan walaupun bukan dengan Natasya. Dan orang yang menjadi pilihan ialah Qyra, gadis yang tidak dikenali sedikitpun! Qyra terkejut apabila dipinang oleh keluarga Dato' yang tidak dikenali. Namun, atas sebab sesuatu, Qyra akhirnya menerima pinangan tersebut. Namun, kata putus yang disampaikan oleh Qyra membuatkan Qairil berasa bengang dan membuat rancangan untuk menyakitkan hati gadis itu. Rancangan demi rancangan dilakukan, namun semuanya menemui kegagalan kerana Qyra bersikap selamba dan suka memulangkan paku buah keras. Sehingga akhirnya Qairil tewas dengan usaha Qyra yang tidak berputus asa memikatnya. Apabila cinta mulai bersemi,Natasya kembali menagih cinta membuatkan Qairil tiba-tiba dalam dilema. Siapakah yang akan menjadi pilihan Qairil,adakah Natasya ataupun Qyra? Dan,apakah kesudahan pernikahan yang diikat tanpa rasa cinta pada mulanya? Akankah berkekalan ataupun terputus begitu sahaja dek kerana datangnya lagi cinta pertama? "Dia tu, badan je kecik! Tapi, perangai mengalahkan monster! Takde perasaan! Dahlah bermuka plastik! Dasar musang!"-Qairil "Dia tu dah macam perempuan period, asyik nak maraaah aje. Nasib baik muka tak nampak tua. Hmm..."-Qyra "Qairil yang baik tak sesuai untuk gadis kampung macam Qyra tu. Aku harus dapatkan Qairil balik! Qairil is mine!"-Natasya -Walaupun mawar jadikan duri sebagai pelindung, namun lebah tetap mampu menghisap madunya. Walaupun awak lindungi diri dengan ego, namun saya tetap mampu menawan hati awak . . - View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Lisa Halik

lama btl ni cerita x update,semua novel plus ni kebykkan yg tergantung,x lengkap tggu kena update lama btl

17/09/2018 12:51 AM

Profile Picture

Syana Sweet's

ble nk smbung ni....lme dh tgu

22/06/2018 07:08 PM

Profile Picture

ery

best betul...smbunglah lagi.

22/06/2018 06:35 PM

Rate