Generic placeholder thumbnail
KEPUNYAANKU

FIZAH NADMAH

5

Free

Romance | Completed

5664 Views

Ahkirnya Hanim mengeluh lagi. “Kalau Wan rasa dah tak boleh nak teruskan hubungan pertunangan palsu ni. Kita putuskan je la.”ujar Hanim perlahan. Izwan terdiam. Tidak sangka yang Hanim akan menjawab soalannya sebegitu. Dia menyangka yang Hanim akan menentang keputusannya. “Hanim pasti? Kalau kita putuskan pertunangan ni kita akan hampakan harapan ayah dan ibu kita.”ujaran Izwan menyakitkan hati Hanim. Dia ni sengaja nak menyakitkan hati aku ke? Dia yang nak putuskan hubungan ni buat apa nak mengungkit hal lain? Aku dah lama bersabar. Kau tunggu lah. “Kalau dah tahu kenapa nak putuskan hubungan ni? Ke Wan yang sengaja nak sakitkan hati ayah dan ibu kita?”bidas Hanim. Izwan tersenyum kecil. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Suhaida Love Rino

x fhm sgt jln cerita ni

29/07/2017 04:23 PM

Profile Picture

Syuhada Rusli

Best....

27/07/2017 02:13 PM

Profile Picture

Nur

Jalan citer sedikit berbelit. Sorry for comment

22/07/2017 12:59 PM

Rate