Generic placeholder thumbnail
HAI, MISS JODOH KE TU?

RODIEY

4.8

Free

Romance | Completed

9002 Views

“ Lagi? Awak nak tahu apa lagi? Saya kan cakap semuanya tadi.” Sekali lagi Adlee disoal soalan yang sama. Memang pantang baginya jika idtanya buat kali kedua. Buatnya, orang yang bertanya kepadanya sekali lagi adalah orang yang tidak faham bahasa. “ Ya lah..tapi itu hanya separuh cerita diri awak. Saya nak tahu warna kesukaan, makanan kesukaan dan yang paling penting wanitaideal pilihan awak? Kan awak ke sini nak cari calon isteri?” aku dapat merasakan bahawa dia tidak suka jika bertanya banyak kali. Annoying… “ Hitam. Asalkan halal. Saya nak perempuan yang memahami dan menerima saya seadanya. Bukan kerana harta atau paras rupa.” Jawab Adlee straight. Ish…dia ni memanglah macam robot. Soal satu..jawab satu. Ni kalau nak cerita lawak dekat dia..agak-agak dia ketawa ke tak? Jangan berangan Farah. Back to work. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

bestttt

19/07/2018 06:56 AM

Profile Picture

J. Leslie

^_^

14/06/2018 03:05 PM

Profile Picture

Izzah

wahhh bestnya

29/11/2017 09:49 PM

Rate