Generic placeholder thumbnail
JIKA BUKAN TERTULIS

IZAZA HAG

5

Free

Romance | Completed

8794 Views

“Kau buat apa kat sini? Oh ya! Sebelum aku terlupa, ini bakal isteri aku Yasmin. Min, ini Shira. Kawan secampus Mir dulu.” Azmir menekankan perkataan ‘Mir’ dan ‘kawan’ dengan kuat sedikit. Dia sendiri tidak tahu apa motifnya melakukan seperti itu. Setahunya, kalau dibuat seperti itu pun belum tentu Halise Izaza cemburu. Tetapi kenapa Halise Izaza lebih memerhatikan pegangan eratnya dengan Yasmin. Adakah Halise Izaza mula cemburu? Hidung dan matanya merah. Adakah Halise Izaza menangis disebabkan dia? “Shira.” Halise Izaza berjabat tangan dengan Yasmin sambil cuba mengukir senyuman manis. “Yasmin.” tutur Yasmin lembut dengan membalas senyuman Shahirah Izzati. Sedap telinga mendengar Yasmin bercakap. Lembut sekali mendengarnya. Patutlah Azmir begitu mudah terpikat dengan Yasmin. Sudahlah, cantik, sopan, lembut. Lelaki mana tak mahu dengan anugerah yang sesempurna ini. ‘Kenapa? Kau cemburu ke? Memang patut pun dia mendapat lebih cantik, berharga daripada kau! Kau apa ada? Kau hanya pandai menyakiti hati orang sahaja.’ akalnya mula bertindak. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

anierohani

ada 2nama tp x dee penernfan pown.. cnfius.. ??

28/07/2017 08:40 AM

Profile Picture

s for .......

best lah novel ni. tapi kalau tak paham jalan cerita betul2 novel ni mungkin kurang menarik

27/07/2017 09:27 PM

Profile Picture

t.o.m.b.o.y >,<

hye korang. mencelah kejap..hehe..apa kata korang try bce novel tajuk sayang kau ;)

26/07/2017 05:15 PM

Rate