Generic placeholder thumbnail
ENGKAU YANG SATU

DD WAHAB

4.9

Free

Romance | Completed

6882 Views

“Kenapa awak suka cari pasal dengan saya?” Dia memilih untuk berterus terang. Sungguh, hatinya benar-benar tertanya-tanya dan ingin tahu. Zaim terdiam sekejap. Aku suka cari pasal dengan kau, Seri. Sebab… muka menggelabah kau… muka marah kau… buat aku rasa bahagia. “Jangan nak menuduh, eh? Siapa yang cari pasal dengan siapa dulu? Kau tu yang suka sakitkan hati aku. Tengok sekarang! Aku baru nak berbaik dengan kau! Tiba-tiba kau tanya pulak soalan macam ni!” “Saya pulak yang kena?” Soalnya tidak berpuas hati. Nampaknya Singa dah tunjuk belang dialah! Eh, bukan Singa! Tapi Harimau hidung belang! “Tak nak mengaku lagi?” “Bukan tak nak mengaku! Tapi itu memang realiti. Realiti yang Encik Zaim selalu cari pasal dengan saya.” Adoi… Menyesal aku tanya dia tadi! Kan dah gaduh balik! “Realiti apa? Realiti yang sebenarnya kau sukakan aku, kan?” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Syuhada Basir

Jemput Baca Novel saye ye. Terima Hati Ini. ??

24/08/2019 07:26 PM

Profile Picture

ACHIK

jemput baca novel achik ! HATI YANG TELAH KAU CURI and BADRUL IZMAN,jangan lupa comments jugak ye,tq

22/08/2019 04:50 PM

Profile Picture

atikah isa

besttttt

21/12/2018 05:07 PM

Rate