Generic placeholder thumbnail
SOMETHING BETTER

EVA F

4.6

Free

Romance | Completed

9824 Views

“ Aisyah. Kenapa dia mesti nak berkawan dengan aku? aku tak minta semua ni berlaku pun.” “ Jangan pernah salahkan diri kau dan jangan pernah salahkan takdir. Anggap ini ujian buat kau. Lagipun ia dah tertulis kau akan berjumpa dengan dia. tak salahkan kalau berkawan dulu. Aku tengok Lokman tu baik Tikah. Nakal tu perkara biasa. Lagipun dia ada cakap dekat aku, kau berjaya merubah dia sebanyak sedikit. Kau bagaikan cahaya dia Tikah.” Aku terkedu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

msrRabbit

Sweett macam gula2(Smile)

29/09/2017 08:17 PM

Profile Picture

Que Haura

So sweet..best la citer ni. Just like my life story

25/09/2017 10:03 AM

Rate