Generic placeholder thumbnail
BARU AKU SEDARI

HAZIF HMD

4.5

Free

Romance | Completed

10808 Views

“Kau nak balas ke? Dia cakap, dia nak tahu sekiranya kau sudi menerima dia sebagai insan yang paling istimewa. Jikalau kau sudi, dia nak jumpa kau kat pondok bersebelahan padang sekolah…petang ni!. Waduh, jiwang beb!.” Kata Nisa lagi sambil duduk di hadapan Amad. Dia menyerahkan semula surat itu pada Amad. Amad mengambil dan meletakkan semula surat tu di dalam lacinya. Dia pandang Nisa dan meletakkan kedua-dua tangannya di atas meja. “Biarlah, aku tak nak balas dah…Aku nak tumpukan perhatian aku pada pelajaran sekarang ni. Benda-benda macam ni tak berfaedah dan hanya membuang masa saja...” Balas Amad dan kemudian tersengih. Nisa tersentak… View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Syuhada Rusli

Bestttt

20/10/2017 10:58 PM

Profile Picture

Hafizan Jamani

mnagis plk oleh crta nie huhuhu????????

19/10/2017 04:16 PM

Profile Picture

Umme Hawa

sedih..... sedih... sedih... terbaik.....

10/10/2017 11:33 AM

Rate