Generic placeholder thumbnail
Maafkan Aku Sayang

TheLunaBoo

4.9

Free

Romance | Series

11275 Views

"Em.. er.. awak lapar tak? Kalau lapar saya pergi ambil makanan eh?" dengan pantas Talia bangun dari katil, cuba untuk melarikan diri dari berhadapan dengan suaminya. Muka memang hensem tapi seram lah! Bisik hati kecil Talia. "Eh takpe saya tak lapar pun, kalau awak ambil makanan nanti awak tempek kat muka saya pulak. Sini lah kejap" panggil Arash lagi. Semakin gerun pula Talia dibuatnya. "Habistu awak nak minum? Saya pergi ambil air eh?" sekali lagi Talia cuba memberi alasan tetapi gagal lagi. Pantas aje Arash memegang lengannya. Talia kembali duduk di penjuru katil. "No need lah. Nanti awak simbah air tu kat muka saya pulak" kata Arash selamber. Ah apa dia nak buat ni?! Jerit hati Talia. Wajah Arash masih tenang apabila berdepan dengan isterinya tetapi Talia? Lihat aje pada wajah Talia, sudah kelihatan betapa malunya dia untuk berhadapan dengan suaminya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Mas Fai

sambung plzzzz

18/05/2018 11:17 AM

Profile Picture

dxnixmirzh

sambung plssss??

16/05/2018 10:46 AM

Profile Picture

unaoli

xsbaq nk tnggu smbungan , syok sgad

15/05/2018 12:56 AM

Rate