Generic placeholder thumbnail
BADUT

KALISA

5

Free

Humor | Completed

301 Views

Baru aku perasan. Ni kan badut yang kat funfair hari tu? Dia ada tanda lahir kat leher sama seperti badut kat funfair. Oh, no! Asal dia ada kat sini? Menyemak jer. Aku tak kisahlah siapa kau sebenarnya tapi kalau kau ada kaitan ngan badut, aku tetap tak suka kau. Nak lari dari tempat ni nampak macam tak sopan pula. Aduh.. terjerat aku. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Esmeralda

macam pernah baca jekk citer ni

17/03/2018 03:09 PM

Profile Picture

ASYZSHA

Best tapi ending dia pelik

26/12/2017 06:21 PM

Profile Picture

Salina Mohd Seh

besttt

13/12/2017 05:20 AM

Rate