Generic placeholder thumbnail
Kalau Dah Jodoh!

Mena

4.7

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

12360 Views

“Dekat kedai makan depan tu tadi... Aku nampak..." “Kenapa? Jumpa lelaki yang kau suka?” pantas Amy memotong kata-kata Sasha. “Yup. Pandai kau teka! Macam ni lah baru kawan baik aku. haha. Dia seorang lelaki yang comel sangat... tapi bukan yang aku suka. Tapi kaulah mak cik!” “huh? Siapa?” “Encik Daniel Hakim kau tu lah” “Entahlah Sasha tapi… hati aku rasa berdebar bila berdepan dengan dia.” jawab Amy. Tangannya diletakkan di dada. memang jantungnya tengah berdegup kencang menceritakan perihal lelaki itu. “Wah! Perkembangan bagus ni. Haih! Bilalah agaknya aku nak jumpa cinta sejati?” Adu Sasha secara tak sengaja. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Nazman

Menarik

13/12/2017 09:25 AM

Profile Picture

genji

nama watak banyak kali bertukar. pening baca

11/10/2017 11:07 PM

Profile Picture

Qie Hani Ruslan

asal x leh bukak bab 3 dy?

26/09/2017 01:46 PM

Rate