Generic placeholder thumbnail
HARI KITA

RODIEY

4.7

Free

Romance | Completed

13026 Views

“Mama… Nadrah akan cuba bantu mama setakat yang Nadrah mampu.” “Terima kasih sayang. Mama tahu yang Nadrah takkan hampakan hati mama. Baiklah. Macam ni sayang, teman bisnes mama tu berkenan dengan Nadrah. Jadi, teman mama tu nak merisik Nadrah untuk anak lelaki dia. Kalau Nadrah setuju, minggu depan teman bisnes mama tu nak datang untuk mengikat tali pertunangan anak lelakinya dengan Nadrah. Macamana? Nadrah setuju tak? Mama tengok anak lelaki teman mama tu baik dan berbudi bahasa orangnya.” Oh! No. Bertunang? Dengan stranger? Aigoooo….apa hal pulak aku kena bertunang dengan someone yang aku tak kenal dan paling penting tak cinta! Wah…dah keluar dah ayat sastera aku. Hisy….ini yang bikin hati aku rasa tak sedap hati pulak. Mana taknya, inikan permintaan mama aku lagi. Susah…susah… View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Norini Taib

wow best sangat

14/11/2018 10:36 PM

Profile Picture

LITTLERIANA

sorry. Lets read my 2nd novel 'MY HONEY HANI'

15/06/2018 12:58 AM

Profile Picture

Pantan Ugau

best snggat

14/03/2018 06:12 PM

Rate