Generic placeholder thumbnail
MELAWAN EGOMU...

ADAM TEJA

4.8

Ultimate Novel Pass

Horror & Thriller | Completed

5672 Views

Aku mendukung Faez keluar bilik. Puas aku memujuk Faez tapi dia masih menangis. Mungkin Faez lapar. Langkah kaki ku halakan ke arah tangga. “Kau ni bila nak keluar dari rumah ni? Semak betul aku dengan kau. Tak habis-habis nak menyemak dalam hidup aku.” Langkah kakiku terhenti. Berombak dadaku menahan amarah. Ya aku marah, geram dan aku sangat tertekan. Aku rasa macam nak menjerit sepuas hati. Memang aku nak pergi tapi Harriz tak bagi aku bawak Faez. Aku memandang wajah Faez yang masih menangis. Sebab Faez lah aku masih terperangkap dalam rumah yang dah macam neraka ni. Aku mengangkat Faez tinggi-tinggi dan melemparkannya ke bawah. Tergolek-golek Faez jatuh dari tangga. Aku tersenyum. Aku gembira. Aku rasa puas. Bila Faez dah tak ada aku bebas. Berdekah-dekah aku ketawa. “Sebab kau lah aku tak boleh pergi dari sini. Padan muka kau. Hahaha…” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

msrRabbit

check my story "My pyscho love"tq

16/06/2018 09:05 PM

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

22/04/2018 04:14 AM

Profile Picture

Sun Flower

mmg sakit hati bca, apa2 pun best cita ni..

05/03/2018 11:32 PM

Rate