Generic placeholder thumbnail
AKU KANIBAL

ESYAH SARMAN

4.6

Ultimate Novel Pass

Crime | Completed

8163 Views

“Adriana. Saya suka sangat dekat Ana. Ana satu kelas dengan saya masa tingkatan tiga dulu. Di….dia…..dia tak suka saya pun. Tapi satu petang tu dia tiba-tiba datang rumah saya. Saya gembira sangat so saya jemput dia masuk rumah. Masa….masa tu mak tengah potong-potong jari tangan dengan kaki sorang abang ni. Abang ni kerja jual ikan dekat pasar rabu Taman Setia. Dia ni selalu kurang ajar dengan mak jadi mak pun jadikan abang ni target baru. Mak cakap nak buat sup tulang. Saya ingat nak suruh Ana duduk kat ruang tamu je tapi tiba-tiba dia dah sampai dapur pulak… haha. Menjerit dia tengok ada kaki orang dekat sinki. Comel sangat dia jerit. Lepastu ayah datang, ketuk kepala Ana…dia pengsan.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Anisa

Best sangat citer ...please sambung lagi

24/09/2018 12:35 PM

Profile Picture

Acik Rini

for the first time..pnceritaan yg bgus, nilai persahabatan ditonjol jelas, plot tersusun kemas, dan pnulis bijak mnggunakan teknik imbas kmbali tnpa mengkucar kacir antara msa silam dan kini. just simpati dgn bdak llaki kanibal tu. die alami byk ksakitan. two thumbs up!

07/07/2018 12:32 AM

Profile Picture

mochim

menarik

24/06/2018 02:08 AM

Rate