Generic placeholder thumbnail
AKU KANIBAL

ESYAH SARMAN

4.5

Ultimate Novel Pass

Crime | Completed

7671 Views

“Adriana. Saya suka sangat dekat Ana. Ana satu kelas dengan saya masa tingkatan tiga dulu. Di….dia…..dia tak suka saya pun. Tapi satu petang tu dia tiba-tiba datang rumah saya. Saya gembira sangat so saya jemput dia masuk rumah. Masa….masa tu mak tengah potong-potong jari tangan dengan kaki sorang abang ni. Abang ni kerja jual ikan dekat pasar rabu Taman Setia. Dia ni selalu kurang ajar dengan mak jadi mak pun jadikan abang ni target baru. Mak cakap nak buat sup tulang. Saya ingat nak suruh Ana duduk kat ruang tamu je tapi tiba-tiba dia dah sampai dapur pulak… haha. Menjerit dia tengok ada kaki orang dekat sinki. Comel sangat dia jerit. Lepastu ayah datang, ketuk kepala Ana…dia pengsan.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

renyrinie

terlalu ngeri utk di bayangkan..dan rasanya slps ni brat badan saya turun.. hilang selera makan.... hahahahaha

25/04/2018 10:01 AM

Profile Picture

Chrisni Viva

besttt tapi serammmm

22/03/2018 02:40 PM

Profile Picture

Siti Nur Raihana Binti Adzhar

best

31/12/2017 02:18 PM

Rate