Generic placeholder thumbnail
Dia Hatiku

Akak Ninja

4.8

Free

Romance | Completed

27897 Views

BILA teringat tentang surat dua tahun lepas, aku cari dan baca. Berdebar-debar jugaklah nak baca. Waktu ni, aku tengah kemas bilik masa balik rumah cuti semester. Keputusan SPM yang cemerlang sepatutnya membolehkan aku ke luar Negara, tapi nanti aku rindu pulak dekat keluarga. Maklumlah, anak bongsu kan? Perlahan-lahan aku buka sampul berwarna ungu itu. Sampul tu masih cantik lagi. Surat aku tarik keluar dan aku buka. Sudi tak awak jadi makmum buat saya? penat aku berdebar-debar, ini je isi surat? Tapi, ini lamaran betul-betul ke? Tak panjang pun, tetap mengganggu fikiran aku. Sabar je lah. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

SYIFA

bestnyerrrr

29/05/2018 08:25 AM

Profile Picture

Jasmin.Humairah

bahgianye...dapat kembar pulak tu..

05/08/2017 02:17 AM

Profile Picture

marissaomara

boleh abang ambil kakak adik ambil adik tak salah

19/04/2017 02:37 PM

Rate