Generic placeholder thumbnail
AKU TAK SEMPURNA

Nail Rifqah

4.6

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

17643 Views

Seperti yang dijanjikan, harini Alia dan Nazim akan berangkat ke Kl. Perasaan Alia berbelah bagi. Teruja dan dalam masa yang sama dia merasa risau kerana akan berjauhan dengan mak. Sejak pukul 6 pagi tadi Alia bangun, dia hanya mendiamkan diri sahaja. Gurauan mak pun tak diambil kisah. "Mana kawan kamu ni? Dah pukul berapa dah ni?". Soal makcik Icah kalut. Tak henti2 dia melirik jam di dinding rumah. "Kejap Cik Icah. Tadi dia call kata tayar pancit. Kejap lagi sampai la tu". Ujarnya sambil melirik pada Alia yang tekun menonton tv. Langsung tak menghiraukan keadaan sekeliling. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

best sangat, tapi nak tahu juga apa kesudahanya dengan nazim?????

13/09/2017 08:06 AM

Profile Picture

Guest User

kene bayar ke

02/03/2017 09:46 AM

Profile Picture

Guest User

best giler cite nie......

16/02/2017 06:50 PM

Rate