Generic placeholder thumbnail
Aku Dan Dia

Seripah

4.6

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

12709 Views

"hmmm nak tido ke tak eh? but citer nie belum habis lagi. nak tengok sampai habis lah.". desis hati zilah. tetapi tidak sampai beberapa jam akhirnya zilah tertidur di sofa ruang tamu. Hadif membuka matanya perlahan lahan. "ish boleh pulak terbangun. rasa haus pulak. nak minum lah." kata hadif dan terus berlalu ke arah dapur. seusai minum air hadif ke ruang tamu. "lah dah pahal pulak tv nie still on? lah minah nie biar betul? tido kat sini? ish minah nie". desis hati Hadif. tanpa berlengah lagi Hadif mengangkat isterinya ke dalam bilik dan membaringkan Zilah ke katil. lalu Hadif duduk di sebelah zilah. Hadif memerhati wajah zilah. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

niniemsbh

hi...sorry 4 interupting..do check my story at profile

05/02/2018 10:18 PM

Profile Picture

Umi Hasmie

eh..syafiq dgn reen mcm mna? hihi

08/12/2017 12:16 AM

Profile Picture

Umi Hasmie

best

07/12/2017 09:57 PM

Rate