Generic placeholder thumbnail
Encik Suamiku

_SN_

4.8

Free

Romance | Series

4312 Views

Azira Firea... baik,cantik tapi mulut...ya tuhan kalah sambal belacan yang paling pedas.kau jangan main-main dengan dia kalau tak ingin dengar kata-kata yang menusuk kalbu. Hazir Hifti....kacak,pandai tapi perangai...kalau korang letak khinzir kat tepi dia...memang susah nak cam tu perangai manusia ke khinzir...kalau tak nak sakit hati,jangan pernah kenal dia...pasti menyesal. Tapi takdir menemukan mereka dengan cara yang menyakitkan hati iaitu...kahwin paksa oi...aturan keluarga.... hari-hari bertengkar mulut dan tak de siapa-siapa pun nak mengalah...kalau kat rumah mertua...memang mereka layak dapat anugerah pelakon terbaik....bersweet konon.. Tapi makin lama mereka terjatuh cinta... hidup cinta lepas kahwinkan biasanya ada orang ketiga pastu berdendam bagai tapi hidup mereka tak...seorang kena cop curang... seorang lagi kena tangkap basah... hidup memang tak adil kan...so nantikan je lah kisah hidup super duper extreme ni... View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

awa

Hai Shree..baru sempt bce story awk.. >_< overall okay..cme setiap perbualan kalau boleh,start dgn perenggan baru..maaf ya..xpe, slowly kite blaja sama2..awa pun still blaja lg..sbb awa pun msih byk kekurangan dan kesilapan..keep it up dear.. ^^

07/03/2019 08:19 PM

Profile Picture

C.A.N

bagus la #Shrex#... best citer....^_^

05/03/2019 08:12 PM

Profile Picture

#wee.Mar

Best baca cita ni.. nice..

03/03/2019 02:25 AM

Rate