Generic placeholder thumbnail
Isteriku Pelajar Popular

Memey Nasir

4.5

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

22906 Views

"Kau jangan ingat aku tak tahu apa-apa lah Niza. Dua hari lalu masa kau kena usir keluar kelas subjek sejarah, kau pergi jumpa cikgu Eusoff kat koperasi kan? Kau goda dia!" "Cikgu Eusoff yang datang jumpa aku masa tu. Dia tanya aku kenapa aku tak masuk kelas. Itu je pun. Kau punya mulut ni lebih busuk dari longkang yang tak diselenggara!" aku membalas segala tomahan yang diberikan oleh Ezlyn pada aku. "kau ni Nizatul, sama je dengan mak kau. Anak beranak perempuan jalang!" View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Amaline Steddy

xnk smbung ke..pliss smbung..best sngt

05/01/2019 01:02 PM

Profile Picture

Guest User

ada sambungan ke ni cerita..best

30/11/2018 08:05 AM

Profile Picture

zuliana sidi

pttnya letak tajuk exgirlku pljr sklh...hehehe...sorry..best p klu da smbungan g best kn

28/11/2018 08:42 PM

Rate