Generic placeholder thumbnail
BUKAN SANG PUJANGGA

IZAZA HAG

4.7

Free

Romance | Completed

16430 Views

“Seksi jugak isteri abang ni kan. Tergoda pulak abang tengok tengah-tengah malam macam ni.” tersembur nasi yang sedang aku kunyah. Sejak bila mamat ni masuk dapur? Lapar punya pasal, aku makan pun dah tak sedar ada orang lain di dapur ni. Aku panggung kepala dan memandang tajam ke arahnya. “Encik! cakap bebaik sikit haa, kan sekali dengan mangkuk meggi tu masuk ke mulut encik!” aku melepaskan amarah. Boleh pula dia ketawa sambil menarik kerusi dan dudukdi sebelah aku. Aku jeling dia dengan ekor mata sambil tangan terus menyuap nasi. “Dahlah, makan sampai kenyang. Abang bergurau saja. Abang tak nak paksa. Lagi pun abang kahwin dengan Ain sebab nak sewa rumah ni saja. Tapi, Ain tolong jangan pakai macam ni lagi depan abang. Tak menahan abang menengoknyer!” aku jeling dia sekilas sambil bangun dan membawa mangkuk ke singki. Air milo panas dan sepaket roti aku bawa naik ke bilik. Seram aku nak terus berdua-duaan dengan mamat ni, lebih-lebih lagi bila dia buat ayat macam tu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Umi Hasmie

besttt..rasa mcm tak nak berhenti baca..hihi..sweet sgt aih..??????????

05/12/2017 09:50 AM

Profile Picture

sarahjgon

sweetttt sngt...

07/11/2017 11:30 PM

Profile Picture

Aresya Hakimie

sweet sngt crita nie smpi semut pn takut nk dkat??????...good job 4 the Story,crita nie bnyk unsur positive sya bagi 5 bintang

06/11/2017 10:56 AM

Rate