Generic placeholder thumbnail
BUKAN SANG PUJANGGA

IZAZA HAG

4.9

Free

Romance | Completed

13736 Views

“Seksi jugak isteri abang ni kan. Tergoda pulak abang tengok tengah-tengah malam macam ni.” tersembur nasi yang sedang aku kunyah. Sejak bila mamat ni masuk dapur? Lapar punya pasal, aku makan pun dah tak sedar ada orang lain di dapur ni. Aku panggung kepala dan memandang tajam ke arahnya. “Encik! cakap bebaik sikit haa, kan sekali dengan mangkuk meggi tu masuk ke mulut encik!” aku melepaskan amarah. Boleh pula dia ketawa sambil menarik kerusi dan dudukdi sebelah aku. Aku jeling dia dengan ekor mata sambil tangan terus menyuap nasi. “Dahlah, makan sampai kenyang. Abang bergurau saja. Abang tak nak paksa. Lagi pun abang kahwin dengan Ain sebab nak sewa rumah ni saja. Tapi, Ain tolong jangan pakai macam ni lagi depan abang. Tak menahan abang menengoknyer!” aku jeling dia sekilas sambil bangun dan membawa mangkuk ke singki. Air milo panas dan sepaket roti aku bawa naik ke bilik. Seram aku nak terus berdua-duaan dengan mamat ni, lebih-lebih lagi bila dia buat ayat macam tu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

nabilahanuar

hehehe , dah baca . memang best ??

06/08/2019 06:58 PM

Profile Picture

Allyssa Sofea

best sgt....alngkah bhgia nye

05/08/2019 03:28 AM

Profile Picture

wahyuni mustapa

best sgt crita ni, mampu buat sy menjiwai watak.,,

30/07/2019 09:12 PM

Rate