Generic placeholder thumbnail
OH ITU DIA!

DHIA MARNI

4.9

Free

Romance | Completed

9841 Views

Untuk mendapatkan kepastian atau kesahihan 'benda' tu. Akhirnya aku buat keputusan untuk mendekati saja benda yang aku rasa sebagai 'badan manusia'. "Tapi..betul ke tidak tindakan aku ni? Bertindak sorang-sorang tanpa meminta bantuan terlebih dahulu. Apasal laa hari ni langsung tak ada pulak orang yang nak lalu-lalang kat sungai ni!! Macam berpakat je..." Aku beristighfar dan memohon doa mintak-mintak dijauhkan dari segala musibah! Panik-panik aku pun, aku pergi juga! Peluh dah macam anak sungai dah. Asyik mengalir je dari tadi. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Syuhada Rusli

bestttt

09/01/2018 11:00 AM

Profile Picture

Nana

best..la..tersentuh hati ni..

27/12/2017 03:57 PM

Profile Picture

Norini Taib

best trbaekkk

14/11/2017 01:06 PM

Rate