Generic placeholder thumbnail
Encik Suamiku Vampire

DGNEzzati

4.9

Free

Romance | Series

17943 Views

Zhaira Sofea hanya gadis yang biasa yang dipaksa kahwin oleh ibu bapanya. Well... apa yang tak biasa dengan dirinya ialah Sofea ada satu lagi identiti rahsia. Scar. Tak ramai yang tahu pasal Scar. Seperti mana tak ramai orang tahu yang sebenarnya keluarga Sofea mengendalikan sebuah agensi perisikan rahsia. Agensi yang sangat-sangat rahsia. Dan seorang yang terlibat dalam agensi rahsia itu dipaksa kahwin. Syahid Arshad. Sofea tak pernah kenal Syahid Arshad. Begitu juga dengan Syahid Arshad. Apa yang Sofea tahu setelah berjumpa dengan suaminya ialah dia seorang yang hensem. Hensem, kacak, menawan sangat-sangat... macam vampire. Mereka kata, takde seorang perempuan pun yang tak pernah kenal cinta pandang pertama setelah pandang Syahid. Reaksi Sofea? Hehehe... Nak tahu? Bacalah... cuma berjaga-jaga sebab orang putih kata, curiosity killed the cat. Begitulah juga andainya Syahid tahu pasal Scar. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Nor Shafarienas

Bila nk smbg

12/08/2018 09:31 PM

Profile Picture

Sandra Tiong

alaa... knpa x smbung jer.. buang masa jer sy baca crita ni x tahu penhujungnya..

11/08/2018 05:44 PM

Profile Picture

Norzanaria Mohamed Nor

kenapa tak sambung lg citer ni...ramai yg tertunggu2...sian lah kt peminat??

10/08/2018 01:59 PM

Rate