Generic placeholder thumbnail
Benar, I Love You

Rodiey

4.6

Free

Humor | Series

30499 Views

Oklah.Aku serius ni.Em... Um..Sebenarnya aku datang nak pinang kau,ujar Rezza tersipu-sipu malu. Hah,gile ke?Kau nak kahwin dengan aku?,spontan ayat itu keluar dari mulut Zara. Laaaa Siapa kata aku pinang kau untuk aku,kata Rezza membuatkan Zara terkejut. Habis tu untuk siapa?soal Zara hairan. Untuk atuk aku kat kampung.Boleh tak? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

dbrhjne

best . wlaupun pendek jer. tp crita pendek la best.

17/11/2017 07:02 PM

Profile Picture

Kichie Chai NM

seronok giler citer ni, tpi apsal pendek sangat erk ?? ??????

15/10/2017 02:43 PM

Profile Picture

Eddy kim

Best!! Tpi kalau jln cite dia pnjng kit lgi best!

14/10/2017 05:07 AM

Rate