Generic placeholder thumbnail
ALAMAK APA DAH JADI

A.ZLKHA

4.1

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

8499 Views

Aku pun tak tau kenapa dengan mak aku tu? Nak cakap yang Atuk Joe ( nama panggilan atuk aku) aku tu ada bela toyol dulu tak jugak. Pelik aku. Nenek aku iaitu mak kepada mak aku tu normal je aku tengok. " Kenapa mak hijau, abah? " Soalan yang selalu aku tanya kat abah. Selalunya abah tak akan jawab lah soalan aku ni. Memang tak lah orang tua tu nak jawab. Biasanya orang tua tu akan melarikan diri ke dapur. Kononnya nak minum kopi. Pernah sekali aku tanya abah soalan yang sama. Tau tak apa yang jadi? " Kenapa mak hijau, abah? " " Mimi, mimi, mimi... " kata abah dengan intonasi yang macam aku pernah dengar je. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Guest User

hahahah, best la jgak??

19/01/2018 03:35 PM

Profile Picture

Lyna Acoy

npe smpai bab 3 jek?? tgh best2 baca.. adoiiyaiii...

22/09/2017 09:31 PM

Profile Picture

Reimy Gan

ok... please sambung !

20/03/2017 11:56 AM

Rate