Generic placeholder thumbnail
ALAMAK APA DAH JADI

A.ZLKHA

4.3

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

11710 Views

Aku pun tak tau kenapa dengan mak aku tu? Nak cakap yang Atuk Joe ( nama panggilan atuk aku) aku tu ada bela toyol dulu tak jugak. Pelik aku. Nenek aku iaitu mak kepada mak aku tu normal je aku tengok. " Kenapa mak hijau, abah? " Soalan yang selalu aku tanya kat abah. Selalunya abah tak akan jawab lah soalan aku ni. Memang tak lah orang tua tu nak jawab. Biasanya orang tua tu akan melarikan diri ke dapur. Kononnya nak minum kopi. Pernah sekali aku tanya abah soalan yang sama. Tau tak apa yang jadi? " Kenapa mak hijau, abah? " " Mimi, mimi, mimi... " kata abah dengan intonasi yang macam aku pernah dengar je. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Sharon Agatha Stanley

x faham ,merepek , dahlah brgantung

05/04/2018 01:35 AM

Profile Picture

Ji Hye

Best! Saya Suka! Cerita rekaan yang menarik! Saya Harap Awak Dapat Baca Novel Saya! Cari Je 'Ji Hye' Haah! Yang Paling banyak orang baca ialah 'Ji Hye Ye' Please Baca! :)

13/03/2018 08:53 PM

Profile Picture

ramah

cerita yang mengarut .... tak masuk akal .... tak best .... bosan ...........

09/03/2018 10:15 PM

Rate