Generic placeholder thumbnail
JATUH HATI DENGAN SI DIA

IZAZA HAG

4.7

Free

Romance | Completed

8360 Views

Habis saja kuliah, Amira tergesa-gesa ke tempat letak motosikal. “Amira i!” Amira berpaling. Macam mana mamat ni tahu nama aku?? “Dah makan kuih yang aku bagi tu? Sedap tak?” Shafiq sengih. Nafasnya mula mengah akibat berlari mengejar Amira tadi. “Jadi kaulah yang kenakan kita orang ya! Siap kau!” Amira jeling Shafiq yang mula ketawa. “Ala..aku gurau je tu..sebenarnya aku suka kuih cek mek kau tu…sedap! Kalah aku macam ni!” Shafiq ketawa lagi. “Banyaklah kau punya sedap!” Amira terus pergi meninggalkan Shafiq yang masih ketawa. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

FIFIN

smbung lh cerita nie...

26/05/2018 12:43 AM

Profile Picture

izarra06

Sambung lah crita ni.. best lah!

13/01/2018 10:13 AM

Profile Picture

Syuhada Rusli

besttt

04/01/2018 09:34 PM

Rate