Generic placeholder thumbnail
SURATAN ATAU KEBETULAN

AIN YUNNI

4.7

Free

Romance | Completed

6671 Views

”Ain, ibu nak jodohkan kamu dengan anak kawan ibu. Ibu tak sukalah tengok Ain murung jer macam ni. Ain patut buka hati Ain untuk orang lain.” ”Apa-apa jelah ibu. Ain dah tak peduli dengan hidup Ain. Rasa macam dah fed up dengan hidup ni. Asyik masalah jer yang datang.” ”Apa ni? Tak baik tau cakap macam tu. Putus asa? Ibu tak pernah ajar Ain macam tu pun.” ”Ain ikut jer cakap ibu. Ain tak kisah dengan pilihan ibu. Ain terima jer.” ”Betul ker Ain tak kisah? Ain tak nak kenal ngan laki tu dulu?” ”Lepas kahwin kan boleh kenal. Mungkin perkahwinan yang direstui ibu lebih baik.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

niniemsbh

tumpang iklan yer..do visit my profile.I have completed story

23/03/2018 01:42 PM

Profile Picture

shar.w

best...

18/03/2018 12:35 PM

Profile Picture

Twilight

ni novel yang saya pernah tulis and publish kt penulisan2u. tajuk asal dia cinta bersulam dusta. tak perlu kut nak curi hasil karya orang lain. -____-

13/03/2018 07:30 AM

Rate