Generic placeholder thumbnail
SMS

Shahirah SH

4.4

Ultimate Novel Pass

Mystery & Detective | Completed

8298 Views

"Dulu, ada seorang pelajar perempuan kat sekolah ni, nama Mira hilang secara tiba tiba. Ramai orang cakap dia kena culik bunian dan macam macam lagi lah. Yang pasti sampai sekarang tak jumpa. Roommate dia Tina menjadi gila selepas sedar dari pengsan ketika malam Mira hilang." Damia bercerita bersungguh sungguh sekali. Semua kawannya terlopong mendengar cerita itu. "Mana kau tahu cerita ni?" Tanya Aina dengan muka kehairanan. Risau juga jika kawannya itu cuma menipu. "Kakak aku yang cerita. Dia dulu sekolah kat sini jugak. Mira ngan Tina tu geng dia." Balas Damia bersahaja. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Haruka Chan

merepek pnya story.. baik tak payak karang.. macam budak tadika je

15/01/2018 05:27 PM

Profile Picture

Guest User

pelikk....

01/11/2016 11:58 PM

Profile Picture

Guest User

pelik betul

20/09/2016 01:57 PM

Rate