Generic placeholder thumbnail
SAAT BAHAGIA

A. ZLKHA

4

Free

Romance | Completed

2630 Views

"Farah, are you ok?" Aku tersentak mendengar soalan itu. Dia perasan ke mukaku berubah? "Err.. tak ada apa-apa." Aku terus mengalihkan pandangan ke arah lain apabila menyedari Naim merenung wajahku tanpa berkelip sambil tersenyum. Seketika kemudian terdengar dia tergelak halus lalu meneruskan pemanduannya. Aduhh, apasal jantungku tiba-tiba berdegup kencang ni. Tak kan lah kerana dia tolong orang buta tu aku dah berkenan kat dia kot. Alah..aku rasa Naim ni sengaja nak tunjuk baik padaku semata-mata nak pikat aku kot. Egoku membantah perasaanku dari terus hanyut dibuai rasa terharu . View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Lusjon Pagayan

terbaik

25/04/2018 12:07 PM

Profile Picture

Salina Mohd Seh

besttttt

15/02/2018 06:49 PM

Rate