Generic placeholder thumbnail
I SAY YES

HAZIF HMD

4.9

Free

Romance | Completed

18151 Views

Sampai sekarang aku tak tahu macam mana dengan bekas kekasih suami aku ni. Dah tak dengar berita selepas suami aku datang luahkan perasaan dekat aku waktu tu. “ Dia dah selamat bertunang dengan pilihan hatinya. Sebelum abang pergi luahkan perasaan dekat sayang tu kan? Dia datang jumpa abang dan menjelaskan semuanya. Sebenarnya dia jadi kekasih abang ada sebab. Sebab dia ingin dapatkan kepastian adakah kakak abang tu kakak tiri dia. Abang pun susah nak percaya. Marah tu adalah juga.” Aku terdiam. Oh! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

fityyy123

aduhh sweetnyaaa

21/08/2018 12:19 PM

Profile Picture

J. Leslie

aduyai...

22/03/2018 11:54 AM

Profile Picture

Norini Taib

besttt

03/01/2018 06:37 PM

Rate