Generic placeholder thumbnail
SUAMI DARI LANGIT

FIZAH NADMAH

4.7

Free

Romance | Completed

4666 Views

Dia cakap aku comel. Berguling-guling aku senyum sendirian. Entah kenapa aku rasa sangat bahagia apabila dipanggil comel. Rasanya aku kena betulkan semula niat aku nak mengajar Akram ni. Sekarang ni aku dah macam teruja lebih nak jumpa dengan Nash daripada nak mengajar si Akram. Beristighfar panjang aku sendirian. Belum pernah lagi aku berperangai begini. Dalam hati aku cepat-cepat berdoa supaya perasaan ini hilang. “It’s not worth it kan?” perlahan aku menyakinkan hatiku. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Rosary

Jangan lupa baca novel pertama saya "Jam Antik"

2019-09-16 16:25:03.0

Profile Picture

BABY BOY

ok best..

2019-03-28 03:47:28.0

Profile Picture

Ayuni Hanif

best,buat lah novel yg best mcm ni lagi

2018-11-26 13:17:53.0

Rate