Generic placeholder thumbnail
SUAMI DARI LANGIT

FIZAH NADMAH

4.7

Free

Romance | Completed

10834 Views

Dia cakap aku comel. Berguling-guling aku senyum sendirian. Entah kenapa aku rasa sangat bahagia apabila dipanggil comel. Rasanya aku kena betulkan semula niat aku nak mengajar Akram ni. Sekarang ni aku dah macam teruja lebih nak jumpa dengan Nash daripada nak mengajar si Akram. Beristighfar panjang aku sendirian. Belum pernah lagi aku berperangai begini. Dalam hati aku cepat-cepat berdoa supaya perasaan ini hilang. “It’s not worth it kan?” perlahan aku menyakinkan hatiku. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

BABY BOY

ok best..

28/03/2019 03:47 AM

Profile Picture

Ayuni Hanif

best,buat lah novel yg best mcm ni lagi

26/11/2018 01:17 PM

Profile Picture

Ayuni Hanif

best

26/11/2018 01:16 PM

Rate