Generic placeholder thumbnail
Kekasih Syurgaku

Sab01

4.8

Free

Romance | Series

2460 Views

Aku? Aku Laila Maisara. Aku anak tunggal kepada Dato Farid dan Datin Kamelia. Nak kata aku sombong, taklah sangat. Aku okay je. Cuma aku ni, suka buat hal sendiri. Prinsip hidup aku, 'Kau kacau hidup aku, kau mati!'. Aku ada ramai kawan okay! Jangan ingat anak Dato ni, sombong sangat! Cili mulut tu kang! "What?! Kawin?! You're kidding, right?"- Laila Maisara Dia? Dialah kekasih syurgaku. Tapi, tu last-lastlah. Awal-awal ni, aku benci dia. Tak berapa suka, maksud aku. Yelah! Dahlah tak kenal satu sama lain! Tup tup, dah kena kahwin. Tapi, betullah apa orang cakap. Kalau dah jodoh tu, larilah sampai hujung dunia pun, tetap akan bertemu jua. "Abang akan tunggu Ila sampai bila-bila.." Nak tahu kesudahan kisah Laila dan.....? Bukak Novel+, baca cerita Kekasih Syurgaku View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Hazirah Afira

sambung please

19/05/2018 09:29 PM

Profile Picture

Maisarah Saleh

bila nk sambung ?

18/05/2018 06:24 AM

Profile Picture

Dawyyah Asry

bila update sambungannya... citernya boleh tahan best jugak..

05/05/2018 02:37 PM

Rate