Generic placeholder thumbnail
JANGAN LAMBAT NANTI...

OPIA SOPI

4.5

Free

Romance | Completed

11684 Views

“Pertama kali saya nampak awak. Saya rasa awak baik. Tapi bila awak soal saya, saya rasa saya manusia paling malang di sini.” Dia mengerutkan dahi. “Kenapa?” Aku tersenyum sinis. Dah tahu tanya lagi. “Sebab orang tu tanya soalan yang mengarut. Yang tak berkaitan langsung dengan kerja. Nampak sangat orang tu macam tak ada pendidikan.” Fuh! Berani juga aku sindir dia. Lantaklah! Siapa suruh dia tanya macam-macam kan? Biarlah aku dipecat sekalipun. Aku tak kisah! View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Eyliss

Panjangkan sikit crita ni.. Comform best

18/10/2017 05:26 PM

Profile Picture

marissa miller

best sgt .. klau dipanjangkn lg crita ni , lebih lama dan lebih detail lg terbaik

12/09/2017 11:46 PM

Profile Picture

Nurul

sangat sangat best ????

12/09/2017 08:03 PM

Rate