Generic placeholder thumbnail
CHAOS

NurShaza

4.9

Ultimate Novel Pass

Zombie | Completed

7421 Views

Aku tersedar dan terus bangun secara mengejut. Aku kat mana ni. Kenapa semua putih? Ada bau ubat menusuk hidung aku. Pantang aku kalau bab-bab ubat ni. Memang tak suka. Badan-badan aku terasa lenguh. Apasal lah banyak sangat balutan kat badan dengan kepala aku ni? Dah kenapa dengan aku ni? Asal aku tak boleh ingat apa yang dah jadi pada aku? Aku keluar dari wad tersebut dan lihat semuanya jadi huru-hara. Ada kesan darah pada dinding dan juga lantai. Troli ubat tergolek jatuh di atas lantai. Kerusi terbalik. Aku kat alam mana ni? Kenapa sunyi sangat? Bau darah yang hanyir itu menusuk hidung aku. Nak termuntah. Aku menoleh ke arah kiri. Ada seseorang berjalan ke arah aku. Pakaiannya seperti doktor. Tapi dah kenapa dia berjalan seperti orang terencat. Mata dia... mata dia lain. Keadaan dia pun teruk. Berdarah-berdarah. Apa dah jadi? Patut ke aku tolong dia atau aku masuk balik dalam wad aku? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

aenci

sedihnyaa hm .

20/04/2018 09:46 AM

Profile Picture

sitiqbal

??

10/04/2018 12:05 PM

Profile Picture

sitiqbal

???????????

10/04/2018 12:05 PM

Rate