Generic placeholder thumbnail
Eternity

Youai Minjae

4.9

Ultimate Novel Pass

Mystery & Detective | Completed

11183 Views

"Ini," kata Qayreena menunjukkan gambar pistol yang sama yang tidak sengaja dijatuhkan oleh Qausar tempoh hari. "Kenapa dengan pistol tu?" tanya Qausar. "Tak lama dulu, Qay ada mimpikannya," kata Qayreena. "Yang Qay pegang pistol tu?" tanya Qausar. "Sebenarnya, Qay tak rasa Qay mimpi yang Qay pegang pistol tu. Tapi, Qay nampak Qay pegang pistol tu. Faham tak? Macam tengok tv. Nampak diri sendiri," kata Qayreena. Qausar menggenggam potret suspek yang berada di belakang tubuhnya. Dia menyorokkan potret tersebut dari pandangan Qayreena. "Apa lagi yang Qay nampak?" tanya Qausar. "Macam..." BANG! Visual itu muncul di mindanya. Matanya buntang. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

U . Jeslie

wow..ending tk leh blah..hahaha..

26/05/2017 10:07 PM

Profile Picture

andaed

best...buat sy rasa nak hbs baca secptnya...tp perasaan agak terganggu ckit..mcm ada yg tgk je..haha

10/10/2016 10:03 PM

Profile Picture

zaidmanaf

citer ni kejap ke dpn, kejap ke blkg..huhaii..stress aku baca.tapi pape pn cter ni terbaik.4 thumbs up (tmasuk 2 ibu jari kaki) aku bg.

24/06/2016 09:29 AM

Rate