Generic placeholder thumbnail
TULUS

ADEQ NASHA

4.7

Free

Romance | Completed

11783 Views

“Nur!!!!!” bunyi jeritan satu suara membuatkan Nashuha terus berpaling. Rasa marahnya tadi bertukar meluat bila melihat orang yang memanggil namanya tadi. “Hah kau nak apa dah tak puas makan penampar dari aku” ujar Nashuha garang. Kecik besar je lelaki didepannya itu. Fathir yang melihat sedikit terkejut. Amboi perempuan ni bukan main garang lagi. “Nur jangan la macam ni. Niat saya ikhlas ni” alamak pasangan kekasih bergaduh la. Fathir melangkah perlahan meniggalkan merpati yang tak sejoli tu. “Hah nak pergi mana tu” langkah Fathir terhenti bila mendengar singa Narnia ni mengaup. “Saya tak nak gangu pasangan kekasih berdating” selamba Fathir. Nanti tak pasal hati yang sakit bertambah sakit pulak tengok pasangan bercinta ni. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Azwa Hanan Solehah

Ejaannya banyak yang salah.tapi best jugaklah walaupun macam dah pernah baca...

20/10/2017 09:43 PM

Profile Picture

Rabiatul Adawiyah

ni cerita pasal apa

14/09/2017 06:57 PM

Profile Picture

Fazilun Ilun

best...

14/09/2017 05:20 PM

Rate