Generic placeholder thumbnail
Putera Highschool vs Puteri Highschool

Nana Azmie

4.6

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

21324 Views

"Kau ni apasal weh? Ingat kau tu anak Tan Sri kau tu dah cukup bagus lah ? sedar tak yang Tan Sri tu bapak kau, bukan kau?, sesedap kopi dan susu je kau nak kutuk aku monyet, panjat pagar segala ." - Damia "Kau ni dah lebih-lebih cakap bapak-bapak ni, ada aku cakap pasal bapak kau ke hah ? dah memang aku nampak kau macam monyet panjat-panjat pagar, mana ada perempuan buat macam ni, eh selamat lah kau ni perempuan kalau tak dah lama makan buku lima aku ni." - Ali View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

ery

best

17/07/2018 11:42 PM

Profile Picture

mar

best

23/05/2018 07:17 PM

Profile Picture

SYUHAIDAH

best gila...biarpon dia x banyak tp isi dia pdt je

08/05/2018 03:07 AM

Rate