Generic placeholder thumbnail
BUNGA BUNGA SAYANG

MERCI MARCHE

4.7

Free

Romance | Completed

5664 Views

Tanpa disedari, air mataku menitis bersama titisan air hujan yang semakin lebat itu. kenapa aku perlu rasa bersalah dan sedih begini? Kenapa juga aku rasa menyesal tak pergi jumpa dia tadi? Kenapa juga aku jadi kejam sangat? Ya Allah. Apa aku dah buat ni? Aku tak pernah rasa kecewa sampai macam ni. “ Awak.. Maafkan saya. Semua ni macam mimpi. Pagi tadi Taufiq. Sekarang awak. Saya langsung tak faham apa yang terjadi antara korang. Tapi satu je yang saya faham, awak dan dia suka saya. Taufiq lepaskan saya untuk awak. But.. kejam namanya tu. ingat saya ni patung ke apa main tarik-tarik dan bila tak nak lepas. Huh!” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

best

28/08/2017 06:14 PM

Profile Picture

mirxh*

sweer2 gituu

27/08/2017 08:08 PM

Profile Picture

Miss A

jom baca 'bukan bonekamu'

27/08/2017 02:37 PM

Rate