Generic placeholder thumbnail
CINTA PERTAMA

MOX

4.6

Free

Humor | Completed

6719 Views

“Kemalangan jalan raya, diapun terlibat dalam kemalangan tu tapi terselamat” “Emm, Sofia, mana kau tahu semua ni? Kau ada sembang dengan dia ke?” tanya Qisha was-was, dia memang sudah sedia maklum bahawa kawannya itu internet bergerak tapi kebenaran cerita itu tetap harus dipastikan terlebih dahulu. “Tak adalah, aku google je kat internet. Mak dia aktivis terkenal, dia banyak tolong pengidap-pengidap HIV kat seluruh tempat. Lagipun, dah dua minggu dia duduk kat sini. Takkanlah kau langsung tak tahu” tanya Sofia tak percaya. Qisya pula ambil turn tersengih. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

ACHIK

promo : Hati yang telah kau curi. jemput baca guys ! and jngn lupa comment sbb nak tahu kelemahan achik ! thank you

2019-08-07 22:08:58.0

Profile Picture

Sufi Hanna

Best tapi sedih. Nice.

2019-04-06 22:11:21.0

Profile Picture

BABY BOY

promo. Menahan Rindu. Jemput baca.

2019-03-16 18:18:14.0

Rate