Generic placeholder thumbnail
Jurnal Hati

Sept2hree

4.1

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

733 Views

Terperanjat gila bila ada seseorang berdiri dekat meja Jiji dan duk perhatikan aku. Yang dia ni pun satulah. Suka sangat bagi aku terkejut macam tu, kenapa? Suka sangat kalau aku pengsan lagi sekali? 'Dah takde kerja yang boleh termenung kat situ sampai 15 minit?" tanya dia. 'Minta maaf, encik. Lain kali saya tak buat lagi.' Mengaku sahajalah, kan? Dah memang salah aku. Tapi sampai 15 minit ke? Aku rasa macam sekejap aje. 15 minit? 15 minitlah dia berdiri kat situ tanpa tegur aku apa-apa? Haih, tahan pulak dia? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Shadira

Smbungan?

2018-11-02 14:06:45.0

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

2018-05-05 16:45:33.0

Profile Picture

Guest User

sambungan..ada x..

2017-08-13 01:05:13.0

Rate