Generic placeholder thumbnail
DIAM-DIAM SUKA

EVA F

4.6

Free

Romance | Completed

8380 Views

“Aku sumpah, lepas ni aku akan bersihkan nama kau dari semua fitnah yang aku dah buat, dan aku akan pastikan semua orang kat sekolah tu berkawan balik dengan kau… Aku janji!” Aku berkata-kata tanpa berfikir panjang. Ya, aku terdesak. “Kau merayu ke ni? Menarik…” Jun tersenyum sinis. “Tapi sorry, aku tak berminat. Dah, tolong berambus dari sini. Aku nak tido. Malam ni aku kena kerja.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Hafizan Jamani

best nya mcm nk rsa plk adooiii

19/10/2017 09:50 AM

Profile Picture

Hazwani Wany II

srs besttt ! tpi klau ad smbungn dia lagi best .. sbb rasanya cite dia tergntung :) .. pleasee i need smbungn cite nie :(

15/10/2017 12:47 AM

Profile Picture

Ummi Hazira

Haduh Tengah Syok Baca Tuptup Dah Habes

14/10/2017 05:51 PM

Rate