Generic placeholder thumbnail
DIAM-DIAM SUKA

EVA F

4.5

Free

Romance | Completed

11973 Views

“Aku sumpah, lepas ni aku akan bersihkan nama kau dari semua fitnah yang aku dah buat, dan aku akan pastikan semua orang kat sekolah tu berkawan balik dengan kau… Aku janji!” Aku berkata-kata tanpa berfikir panjang. Ya, aku terdesak. “Kau merayu ke ni? Menarik…” Jun tersenyum sinis. “Tapi sorry, aku tak berminat. Dah, tolong berambus dari sini. Aku nak tido. Malam ni aku kena kerja.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Zairul Alieya Zairul

tak kn dh habis syok2 baca ni habis mcm tu aje tambah lh new chap

28/05/2018 04:57 PM

Profile Picture

nnn

best sgt²....tapi nape tergantung..buatlah sambungan

30/10/2017 04:23 PM

Profile Picture

Shae Ara Mik

srs ah dah habis? i need more ??

27/10/2017 02:17 PM

Rate