Generic placeholder thumbnail
Mungkinkah Kumiliki

Naz Ariya

4.5

Free

Romance | Series

18984 Views

"Yana Yana dah tak ada. Walau apapun tanggapan orang lain atas kematian dia, aku tetap akan salahkan kau. Disebabkan kaulah Yana kemalangan!" "Apa maksud kau? Aku tak faham. Ya, aku mengaku yang aku ada kat tempat kejadian. Tapi aku tak buat apa-apa. Aku tak sempat bercakap dengan Yana pun. Bila aku nak pergi dekat dia, dia dah kena langgar. Aku langsung tak sempat nak buat apa-apa. Semua tu berlaku dalam sekelip mata." Adrian cuba mempertahankan diri. Wahida mula berpeluk tubuh. "Kau dah musnahkan kepercayaan dia. Kau seksa jiwa dia! Semua tu tak salah?" ...... "Yana," seru Adrian perlahan. Hakim dan Suzana berpandangan sesama sendiri. Hairan dengan tingkah kedua-dua temannya. Mereka seolah-olah sudah saling mengenali antara satu sama lain. "Ya? Maaf, nama saya Damia." Damia cuba mengawal getar pada nada suaranya lantas membetulkan nama yang diseru oleh lelaki itu. Adrian lantas meraup wajahnya. Ah, kenapa dia ternampak bayangan Liyana pada wajah wanita di hadapannya itu? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Wati

Best cerita ni..hope pnulis teruskn brkarya lg.. :)

07/08/2017 02:21 AM

Profile Picture

Nana Diana

seronok tapi kenapa adrian dan yana tak bersama kembali???? kan labih sweet kalau lepa kawin lepas tu dapat anak dan bhagia

23/07/2017 01:36 AM

Profile Picture

atirahyunus

padan muka . curang lagi . memaafkn tu mmg mudh . tpi melupakn tu ssh .

19/04/2017 02:27 PM

Rate