Generic placeholder thumbnail
LIMA KALI REJEK!

ADEQ NASHA

4.4

Free

Romance | Completed

3219 Views

YANA termenung di meja belajarnya. Dia benar-benar buntu saat ini. Kenapa derita tak pernah berhenti menjengah dirinya?Kenapa bahagia hanya seketika? Dia mengeluh. Namun, seketika kemudian, dia mula beristifar. Teringat pesanan seniornya suatu ketika dahulu; orang yang suka mengeluh adalah orang yang tak tahu bersyukur. Kenapa kita nak mengeluh sewaktu menghadapi ujian Allah sedangkan nikmatNya yang Dia beri pada kita tak terhitung nilainya. Bahkan, dalam ujian Allah yang sedikit itupun, masih ada kesenangan untuk kita. Jadi, untuk apa kita nak mengeluh? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

siti shahrizah

best tpi typoo byk sgt laaa

02/09/2018 02:58 AM

Profile Picture

mai masha

tu jer?...boleh lah...cuma crite ni kurang isi...cuma mcm tu je...

31/05/2018 01:34 AM

Profile Picture

LITTLERIANA

sorry. Lets read my first novel 'TENGKU HANNAH NAURA'

30/05/2018 10:26 PM

Rate